۱۲۵

تو همه جای دنیا پسر ها و دختر ها در روز نیم ساعت با هم هستند و بیست و سه ساعت و نیم دیگه رو به کارهای عادی زندگی خودشون مشغولن(خوردن خوابیدن مطالعه درس خوندن کار کردن و..) اما تو ایران دختر ها و پسر ها بیست و سه ساعت و نیم به این فکر می کنن که چطوری میشه نیم ساعت با هم باشن

۱۲۴


یه روز غضنفر با برو بچه‌ها میرن کافی شاپ اولی محکم میزنه رو میز و میگه یه کوکاکولا  دومی محکم میزنه رو میز و میگه یه پارسیکولا  سومی محکم میزنه رو میز و میگه یه پپسیکولا  غضنفر هم برای اینکه کم نیاره محکم میزنه رو میز و میگه یه دراکولا

۱۲۳

بعضی وقتا انقدر حواست به خودته و در افکارت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا..........

تو از دستشویی بیای بیرون!

۲۲۲

راز قدرت واقعی در این است: با تمرین کردن مداوم یاد بگیرید که چطور توانایی های خود را هدر ندهید و در هر لحظه آنها را بر یک نقطه متمرکز کنید ( جیمز آلن)

۲۲۱

هیچ چیز در زندگی شیرین تر از این نیست که کسی انسان را دوست بدارد. من در زندگانی خود هر وقت فهمیده ام که مورد محبت کسی هستم, مثل این بوده است که دست خداوند را بر شانه خویش احساس کرده ام .

چارلز مورگان

۲۲۰

ترکه چشمش قرمز میشه میگن چی شده ؟ میگه چش خورده میگن مگه ترکاهم چش میخورن؟ میگه از اون چشا نه چش شلوار

۲۱۹

به ترکه میگن عروسی پسرت کیه؟ میگه چهارشنبه نه دوشنبه بعدی!

۲۱۸

طرف خواب می بینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته... از خواب که پا می شه می بینه زنش کنارشه. میگه: اه ! باز خر شدم سیو نکردم

۲۱۷

یارو یه پلیس رو می کشه زنگ می زنه 110 میگه می بینم که 109 نفر شدید.

۲۱۶

به طرف میگن دوست داری چطوری بمیری؟ میگه مثل پدر بزرگم در خواب و ارامش نه مثل مسافرای اتوبوسش در ترس و وحشت.

۲۱۵

زندگی 4تاپیچ داره:تولد،عشق،زندگی،مرگ،سرکدوم پیچ منتظرت باشم؟

۲۱۴

حوا از آدم می پرسه: دوستم داری؟ آدم میگه: چاره دیگه ای هم دارم؟

۲۱۳

اون یارویی که می خواست بره تونس نتونس بالاخره تونس

۲۱۲

طرف از ماه عسل برمیگرده زنش میگه چرا منو نبردی میگه تو خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم

۲۱۱

طرف می ره ماه عسل یادش مئ ره زنشو ببره