۸۳۹ انرژی ریکی

ریکی سیستم آموزشی انتقال انرژی حیاتی کیهانی ست. ریکی این انرژی حیاتی کیهانی و نیروی شفابخش از طریق دست منتقل می شود. و درک این مسئله بسیار مهم است که فرد ریکی نمی دهد واو نیست که انرژی می دهد ، بلکه او تنها به عنوان کانالی است که این انرژی را از کیهان دریافت و انتقال می دهد و او تنها کانالی برای عبور این انرژی ست.کلمه ریکی در ژاپن برای تعریف هر گونه روش شفابخشی به کمک انرژی حیاتی و یا نیروی حیاتی به کاربرده می شود. بخش اول (ری ) به معنای جهانی( کیهانی)، کائنات، ذات، و بخش دوم (کی) به معنای انرژی حیاتی می باشد ولی به طور کلی (ریکی) به معنی انرژی حیاتی کیهانی ست.سرچشمه ریکی این سیستم کهن انرژی بخشی در تبت واقع است که از آنجا به مصر ، یونان باستان ، روم، هند و در امتداد آن به شرق و چین و ژاپن گسترش یافته است. ریکی تنها در دسترس و معدودی از افراد مذهبی به صورت راز مخفی باقی مانده بوده ،این دانش و آگاهی کهن با گذشت زمان به فراموشی سپرده شد و در اواخر قرن گذشته (قرن19 ) دکتر میکائو اوسویی بار دیگر آن را کشف نمود. در هر یک از ما انرژی حیاتی ( ریکی ) جریان دارد ، بدون این انرژی ما نمی توانیم زندگی کنیم. هر نوع فرایندی در وجود ما ( همانند التیام زخم ها، رشد نمودن از طریق سلولها و ...) به کمک این انرژی حیاتی صورت می گیرد. این فرایند طبیعی به طور غیر ارادی و به نحوی نا آگاهانه از جانب ما صورت می پذیرد. کسی که بخواهد زندگی کند باید تنفس کند و کسی که بخواهد در راهش به جلو پیش برود، نیازمند به ای انرژی است.به کمک سیستم ریکی سطح انرژی حیاتی ما افزایش یافته و فعال و متعادل می شود، وفرصت مناسبی را جهت رشد معنوی فراهم می نماید. ریکی برتمامیت و یکپارچگی در تمام سطوح وجود انسان تاثیر می گذارد و حس خود درمانی را بر می انگیزاند و انسدادها را روان و برطرف می نماید. همچنین بر تعد یل نمودن اختلالات سطح علی نیز تاثیر گذار می باشد. ریکی می تواند هر انسانی را هدایت و حمایت نماید و او را به جلو پیش ببرد، به کمک ریکی ما به جریان زندگی وارد می شویم و این جریان ما را به جلو می راند.ریکی قابل استفاده برای همه افراد می باشد. کار متوالی باریکی چشمان مارا باز می نماید، و ما آگاهانه شروع به شناخت جهان می کنیم، آگاهانه بر روی خودمان کار می کنیم و نتیجتا در طول راه به جلو پیش می رویم. فهم و درک ما افزایش می یابد ، تماس با دنیای درونیمان به وجود می آید، و در نتیجه آگاهی و خردمندی بدست می آید. رشد و توسعه آگاهی و شفای روحی همیشه شفای جسم را در برداردو شفای جسم تواءم با این وضعیت می باشد. ما نبایستی راهی را که انتخاب نموده ایم کنار بگذاریم و از تجربیات و تکنیک های بدست آمده چشم بپوشیم زیرا ریکی ما را را هماهنگ با تکنیک هایی که باعث افزایش رشد جسمی ، روحی و معنوی می شود می نماید. امکانات ریکی نامحدود است. انرژی حیاتی جهانی هیچ چیز را مانع نمی داند و این انرژی می تواند مورد استفاده همه افراد قرار گیرد به همین دلیل ریکی متفاوت از دیگر روشهای شفابخشی بسیار ساده است و همین بسیار ساده بودن ریکی باعث متمایز شدن آن از دیگر روشهای شفابخشی شده است. ریکی را می توان با هر یک از روشهای درمان بیماریهای روحی و روانی ترکیب نمود و به جز این ریکی را می توان با هر نوع مکتب دینی نیز در آمیخت.

اثر ریکی بر سطح علی
ریکی روش قدرتمندی است که بر سطح علی تاثیر می گذارد.برخلاف روشهای سنتی و غیر سنتی بسیاری که تنها عوارض بیماری را درمان می نمایند، ریکی از همان لحظه شروع درمان به کار کردن بر روی سطح علی و بدنهای ظریف می پردازد. پس از اینکه علت به وجود آمدن بیماری در سطح علی برطرف نمود، قفلهای انرژی در سطح فیزیکی را هم باز می نمایند. بدین ترتیب جهانی بودن ریکی در آن واحد نه تنها شفا و بهبودی را سبب می شود بلکه باعث وحدانیت و اتصال انسان با خرد برتر ( خداوند) می شود. اصل تاثیر دریافت ریکی و حداقل دوره درمان با ریکی نباید کمتر از 4 جلسه کامل باشد ، زیرا انرژی حیاتی جهانی به درمان در 4 سطح یا لایه و همینطور سه بدن ظریف ازبدن ذهنی تا بدن اتری و بدن فیزیکی می پردازدو تنها این من برتر است که نیازمند به شفا نیست زیرا من برتر در تماس نزدیک با خرد برتر ( خداوند) است.
http://www.cloob.com/club.php?id=3270
www.iran-reiki.blogfa.com
www.iranreiki.com
از این سایتها میتونید اطلاعات کامل تری رو کسب کنید اگرم سوالی براتون پیش اومد حتما مطرح کنید خوشحال میشم تو این زمینه کمکی بکنم.

(ریکی خرد و حقیقت است.) هاوایوتاکاتا
ریکی همانطور که گفته شد انرژی حیاتی کیهانی است، این کلمه از دو بخش( ری) یعنی کیهانی و (کی) یعنی نیروی حیاتی ، تشکیل شده است. (کی) انرژی غیر فیزیکی یا به عبارتی انرژی حیاتی است که در همه موجودات زنده و اطراف ما وجود دارد و به وسیله همه درمانگران به کار گرفته می شود. تا زمانیکه موجودی زنده است. دارای گردش انرژی حیاتی در درون و پیرامون خود می باشد. هنگام مرگ، انرژی حیاتی جدا می شود. وقتی که انرژی حیاتی زیاد باشد و آزادانه جریان داشته باشد ، شما به آسانی بیمار نخواهید شد. انرژی حیاتی نقش بسیار مهمی در تمام کارهایی که ما انجام می دهیم دارد. انرژی حیاتی بدن را به حرکت در می آورد و همچنین انرژی اولیه برای احساسات، افکار و روان ما می باشد. این انرژی حیاتی کیهانی یعنی همان ریکی توانایی بدن را برای درمان خود تقویت می نماید.تعدادی از تاثیرات ریکی در اینجا ذکر شده اما تاثیرات و فواید ریکی نامحدود می باشد:
*ریکی سطح انرژی فردی شما را افزایش می دهد.
*ریکی ارتعاشات مراکز انرژی را در بدن متعادل می نماید.
*ریکی قفلهای انرژی را باز می نماید.
*ریکی بدن را از سموم انباشته شده پاک می کند.
*ریکی تعادل روحی و روانی را افزایش میدهد.
*ریکی باعث افزایش قدرت حافظه می شود.
*ریکی به ترک عادات ناپسند و اعتیادهای مختلف کمک می کند.
*ریکی سبب آرامش در حوزه فرد،خانواده و جهان می شود.
*ریکی باعث تمرکز بیشتر در مراقبه و نماز می شود.
*ریکی سبب درمان خستگی و رخوت شده و شادابی را افزایش می دهد.
*ریکی باعث بهبود ارتباطات و هماهنگی بین افراد می شود.
*ریکی به شما کمک می کند تا بر عصبانیت و ترس خود غلبه کنید.
*ریکی باعث افزایش خلاقیت می شود.
*ریکی حیات سلولها را تجدید دوباره می نماید.
*ریکی به تحقق خواسته ها و آرزوهای خودتان و دیگران کمک می نماید.


ریکی 1 و نحوه ء انتقال انرژی : وقتی شما ریکی را منتقل میکنید مسیری که انرژی طی میکند بصورت زیر است : این انرژی از طبیعت وارد چاکرای فرق سر میشود ..از طریق کانال مرکزی به سمت پایین حرکت میکند تا اینکه به قلب میرسد و از آنجا به بازوها و دستها منتقل میشود و از دستها نیزبه ناحیه ایی که نیاز به درمان دارد میرود تنها چیزی که شما برای انتقال انرژی نیاز دارید کانالیزه شدن میباشد و این کار از طریق استاد صورت میگیرد و روند آن 10 تا 15 دقیقه طول میکشد منتها قبل از آن استاد ریکی بصورت کامل مباحث و توضیحات مورد نیاز را مطرح میکند . هر کدام از شما میتوانید یک کانال ریکی باشید و هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد .

در ریکی 1 شما میتوانید به خودتان و تمام کسانی که با شما ارتباط مستقیم دارند ریکی بدهید و هر چقدر ازین انرژی بیشتر استفاده کنید پر انرژی تر میشوید و موجب افزایش سطح انرژی در بدنتان خواهد شد . ریکی هیچ گونه اثرات زیان باری ندارد به این دلیل که توسط آگاهی برتر _خرد کیهانی هدایت میشود و نمیتواند هیچ گونه ضرری را سبب شود .در درمانهایی که با این انرژی شفابخش صورت میگیرد فرد انرژی دهنده کانالیست برای عبور انرژی و آن که شفا میدهد خدای مهربان و رحیم است و ما با یاری از اوفقط نقش یک واسطه را ایفا میکنیم
در ریکی 1 فرد با انرژی دادن به خود باعث میشود تا انسدادهای انرژی از میان برود چون همانطور که میدانیم حوزه عمل ریکی بدن پرانیک ماست و همانطور که بدن فیزیکی ما از اندامهای مختلف تشکیل شده که توسط رگها به هم مرتبطند بدن پرانیک ما هم از 7 مرکز اصلی انرژی که چاکرا نامیده میشود تشکیل شده که این 7 چاکرای اصلی و بیش از 72000چاکرای فرعی توسط نادیها بهم ارتباط دارند که درون این نادیها هم انرژی جریان دارد و هر انسداد انرژی که در نادیها بوجود می آید موجب بروز بیماری های ذهنی ،روحی و ...میشود و ما با این انرژی قصد داریم تا انسدادهای انرژی را از بین ببریم و به طریقی خود درمانی کنیم ...بیماریهایی مثل افسردگی ، وسواس ، خود بزرگ بینی ، عدم اعتماد به نفس ، گوشه گیری و حتی دردهای فیزیکی به نوعی انسداد انرژی هستند که این انرژی میتواند انسدادها را از بین برده و احساس آرامش و رهایی را جایگزین آن کند و باعث افزایش آگاهیمان شود .
ریکی2:
در این مرحله فرد میتواند از راه دور انرژی را منتقل کند .در اینجا فاصله اهمیتی ندارد حتی میتواند خاطرات بد گذشته را از ذهن پاک کند و برای آرزوها و خواسته هایش انرژی بفرستد این به این معناست که ما انرژی میفرستیم تا موانع موجود از میان برداشته شود و یااینکه بتوانیم بهترین راه را برای رسیدن به آن خواسته انتخاب کنیم.
ریکی3و جراحی روانی:
در واقع یک نوع پاکسازی هاله است ...این بار علاوه بر انرژی دادن میتوانیم قفلهای انرژی را خارج کنیم و هاله را پاکسازی کنیم.
ریکی4 و مستری:
بعد از گذراندن ریکی 4 فرد میتواند ریکی را آموزش دهد و افراد را کانالیزه کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد